Для поширення дезінформації РФ знайшла нові шляхи – АР

Кількість сайтів, які дають однаковий пропагандистський контент, різко зросла, деякі сайти задля маскування зробили ребрендинг.

 
Росія знайшла нові шляхи поширення власної дезінформації після того, як ЄС заблокував два головні пропагандистські кремлівські канали – RT і Sputnik. Про це повідомляє агентство АР.
 
Повідомляється, що стрімко зросла кількість сайтів, які дають однаковий пропагандистський контент: деякі сайти зробили ребрендинг задля маскування, частину пропагандистських обов’язків РФ поклала на дипломатів, іншу частину контенту публікують на нових веб-сайтах, які досі не мали очевидного зв’язку з Росією.
 
Зокрема, нью-йоркська фірма NewsGuard, яка досліджує та відстежує дезінформацію, виявила 250 веб-сайтів, які активно поширюють російську дезінформацію про війну. За останніх кілька місяців поряд з ними з’явилися десятки нових сайтів. Деякі з них видають себе за незалежні аналітичні центри або агенції новин.
 
Повідомляється, що близько половини таких сайтів поширюють повідомлення англійською мовою, решта – французькою, німецькою або італійською. Багато які сайти були створені задовго до війни і не були пов’язаними з російським урядом, але останнім часом почали наслідувати тези Кремля.
 
YouTube, TikTok та Meta, яким належать Facebook та Instagram, зобов’язалися видалити RT та Sputnik зі своїх платформ у Європейському Союзі, але пропаганда публікується запросто з інших облікових записів під новим брендом і логотипом.
 
Нагадаємо, кремлівські пропагандисти залучали акторів, щоб вони зображували тіла загиблих. На підтвердження «безчинств», які нібито здійснюють ЗСУ, росіяни зняли кілька сюжетів із загиблою жінкою. Тіло жінки демонстративно, на камеру, накрили червоною ковдрою. Під час епізоду «труп» робив рухи головою, щоб зручніше вмоститися.
 
Новини від Корреспондент.net у Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet

Читайте Korrespondent.net в Google News

Источник: korrespondent.net